Pytania-odpowiedzi

Jak kupić towar?

Zamówienie można złożyć telefonicznie, za pośrednictwem messengera lub poprzez formularz zamówienia. Formularz zamówienia będzie dostępny po rejestracji na stronie.

Jak sprzedawać maty do masażu?

Maty do masażu mogą być zarówno samodzielnym produktem do sprzedaży w sklepach dziecięcych i ortopedycznych, na Allegro, w sieciach społecznościowych, jak również produktem towarzyszącym do obuwia ortopedycznego i profilaktycznego, wkładek do obuwia itp. Jeśli jest to sklep stacjonarny, warto rozłożyć maty i zaprezentować je w widocznym miejscu, ponieważ zdecydowanie przyciągną wtedy uwagę klientów. Aby móc udzielić klientom pełnych i wyczerpujących informacji na temat mat, Ty lub Twój sprzedawca powinniście zapoznać się z właściwości produktu, sami go przetestować. Można pobrać od nas materiały reklamowe, plakaty. Skontaktuj się z nami, zawsze chętnie pomagamy naszym partnerom!

Kto będzie kupować maty do masażu?

  • Klienci, którzy już mają problemy zdrowotne (płaskostopie i inne deformacje stóp);
  • Klienci, którzy potrzebują profilaktyki płaskostopia i innych deformacji, w celu wykonywania masażu i treningu stóp;
  • Rodzice jako przydatny prezent dla dzieci (są zestawy z grą).

Gdzie mogę kupić produkty Ortek w sprzedaży detalicznej?

Na naszej oficjalnej stronie detalicznej ortek.pl

Czy powinienem być zarejestrowany w celu zobaczenia Waszych cen?

Tak, trzeba się zarejestrować, aby zobaczyć ceny. Rejestracja zostaje potwierdzona tylko dla kupujących hurtowo. Ponadto po rejestracji można pobrać formularz zamówienia lub złożyć zamówienie online za pośrednictwem tego formularza.
W przypadku, gdy nie wiesz jak lub nie chcesz się rejestrować, ale chcesz zamówić produkty, skontaktuj się z nami telefonicznie na stronie lub korzystając z formularza dostępnego w zakładce Kontakty.

W jakim kraju produkowane są Wasze towary?

Nasze produkty są produkowane na Ukrainie.

Czy Wasza firma obsługuje wspólne zakupy?

Tak, pracujemy ze wspólnymi zakupami na podstawie osobnego cennika.

Jak odbywa się wymiana lub zwrot towaru z wadą fabryczną?

Jeśli stwierdzisz wadę fabryczną, której nie da się naprawić, po otrzymaniu towaru poinformuj nas o tym za pomocą komunikatora lub drogą mailową. Pamiętaj o dołączeniu do wiadomości wyraźnych zdjęć wadliwego towaru. Po uzgodnieniu z kierownikiem zostanie podjęta decyzja o zwrocie pieniędzy lub wymianie wadliwego produktu (nie później niż 10 dni po otrzymaniu zwrotu).

Czy Wasza produkcja jest objęta gwarancją?

Na każdy towar udzielamy gwarancji, zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

Jak dokonywana jest dostawa towaru?

Dostawa na terenie Ukrainy realizowana jest przez firmy transportowe:

Inpost, DPD, Poczta Polska.

Jakie może być minimalne zamówienie?

Pierwsze zamówienie jest realizowane od 700 zł.